LST ISO/IEC 20000-1:2019 Informacinės technologijos. Paslaugų valdymas. 1 dalis. Paslaugų vadybos sistemos reikalavimai (tapatus ISO/IEC 20000-1:2018)
– nuolatinis IT paslaugų kokybės gerinimas;
– sumažinama klientų reikalavimų neatitikimo rizika;
– glaudesnis bendradarbiavimas tarp IT ir verslo;
– efektyvesnis išteklių panaudojimas;
– įmonės procesų sutvarkymas pagal pasaulinę praktiką.
1. geresnis suderinimas su kitomis vadybos sistemomis (ISO 9001, ISO/IEC 27001);
2. pakeista ir papildyta terminologija – aiškesni sąvokų apibrėžimai;
3. pakeista standarto struktūra;
4. patikslinti reikalavimai išorės šalių valdomiems procesams;
5. patikslinti reikalavimai taikymo srities nustatymui;
6. patikslinti reikalavimai dokumentų ir įrašų valdymui;
7. planuok-Daryk-Tikrink-Veik ciklo išaiškinimas IT paslaugų valdymo sistemoje;
8. nauji reikalavimai paslaugų projektavimui ir perdavimui;
9. atnaujinti ir praplėsti reikalavimai IT paslaugų procesams (incidentų valdymas, tiekėjų valdymas ir t.t.).